Wednesday, June 13, 2012

SABUN NUUR AURA al-BAYT

Alhamdulillah, segala pujian bagiNya, tiada jemu untuk terus berselawat ke atas Rasulurrahmah, allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad wa 'ala aalihi wa sohbihi wa baarik wasillim.

Alhamdulillah, Sabun Nuur Aura al-Bayt telah siap diproses, sekarang hanya menunggu packaging sahaja [agak spesel packaging kali ini, jadi memakan sedikit masa]. Oleh yang demikian, HARGA PROMOSI SABUN NUUR AURA AL-BAYT ialah RM25.00 sahaja [tempoh sebulan dari 11 Jun - 10 Julai 2012 Insya Allah].

Boleh membuat tempahan dengan Pengurusan TIB iaitu Ustaz Rosdi 016-958 5423 ataupun Pn Anida 016-958 5502, harga RM25.00 ini tidak termasuk pos, dan pos minimum ialah sebanyak 3 buku sabun [campuran dibenarkan Insya Allah]. Sila bank inkan then SMS details alamat penghantaran [nama penuh, alamat penghantaran, bank yang di bank in kan tadi] . Insya Allah penghantaran akan dibuat pada setiap hari Isnin dan Khamis sahaja.

Untuk apa yer Sabun Nuur Aura al-Bayt ini???

Maka jawapannya ialah sebagai ikhtiar dalam:
  1.     Mempermudahkan urusan rezeki [perniagaan, perkahwinan, cepat jodoh]
  2.     Mengeratkan hubungan suami isteri [pulih hubungan]
  3.     Orang tenang, senang & sejuk melihat diri kita Insya Allah.
  4.     Mencantikkan & mencerahkan wajah Insya Allah.
  5.     Membuka aura positif dalam badan dan menyingkirkan aura negatif, bi 'AunILLAH.
  6.     Ikhtiar sebagai Pelembab wajah/ muka bagi wanita [telah ditestimonikan], bi 'AunILLAH.

Cara Penggunaan :
  1. Buat mandian seperti biasa, lebihkan penggunaan pada anggota wajah [murah rezeki, dipandang tenang dan sejuk oleh yang memandang]
  2. Bagi pemulihan/ percepat jodoh, amalan mandi sebelum matahari terbit pada tanggal 13hb, 14hb dan 15hb bulan Islam [suatu ikhtiar]
  3. Yang penting, amalan doa kepadaNya sangatlah penting [kebergantungan padaNya selepas berusaha]
  4. Untuk pelembab wajah [wanita], buihkan dan dibiarkan di wajah dalam tempoh 5-10 minit [telah ditestimonikan].

Sabun Nuur Aura al-Bayt telah diruqyahkan dengan doa-doa yang telah dipelajari dalam Rawatan Islam antaranya ayatul Ruqyah, 7 Salamun, doa-doa lain serta disolat hajatkan, ianya tidak lain tidak bukan hanyalah sebagai DOA kepadaNya sebagai Yang Memberi Kesembuhan bagi setiap sesuatu penyakit/ masalah. Insya Allah.

Saiz dan berat Sabun Nuur Aura al-Bayt ialah sama sahaja dengan Sabun al-Bayt dan Sabun Belireh [konsep sabun TIB sama berat dan sama saiz]. Kita ikhtiar yang menyembuhkan ialah Dia iaitu Allah Taala. Ditegaskan, Sabun Nuur Aura ini juga boleh digunakan oleh mana-mana bangsa mahupun agama Insya Allah.

2 comments:

Unknown said...

bagus website nya,,,moga sukses gan..
oy,maen ke gubuk ane
http://yoedhasflyingdutchman.blogspot.com

OUTBOUND DI MALANG said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

BLOG KURSUS / SEMINAR RAWATAN ISLAM - MALAYSIA

Blog-Blog Perawat Perubatan Islam